05 maj, 2009

Herreguud!! Det blir ju 3 bebisar!!!!



I min blogg den 11 mars så skrev jag att jag och Viktor hade fått reda på världens busigaste hemlis, men att jag inte kunde nämna något om det just då. Men nu kan jag berätta för er kära läsare vad det var vi fick reda på då.

Jag kan stolt berätta att jag med några månaders mellanrum kommer bli både 2-barns mamma OCH gammelmoster x 2. Mina syskonbarn skall nämligen också ha barn i år. Och dessutom med bara 1 månads mellanrum. Johanna är beräknad till den 28 augusti och hennes syster Alexandra är beräknad till den 28 september. Så den här julen (om allt går som det ska) så kommer det kanske att se ut precis som på bilden ovan, tre små nya bebisar i familjen Larsson/Thunell.

Jag blev givetvis chockad av beskedet men är samtidigt väldigt glad för deras skull. Plus att fjant nu kommer att få två jämnåriga släktingar. Tänk vad kul de kan ha när de växer upp. Så babyboomen i min närhet fortsätter att öka och folk förökar sig som aldrig förr.

Tack å hej leverpastej....// Ängla-Li

4 kommentarer:

Alex sa...

hihi, jag har ju bloggat fel! 25e ska vår mini-Åberg komma enligt beräkningarna =)

johanna sa...

ha ha, vad lustigt och vad kul att bebisarna kommer bli så jämnåriga. Min lilla syster ska ju ha barn i början på oktober med så det ska bli super kul. Då blir ju våra barn jämnåriga med. Kul med kusiner i samma ålder. Kram kram och ha det så kul på er resa.

Vida sa...

Verkligen roligt! Vilken trio, vad mycket bus de kommer att hitta på..

Kramar

Isabell sa...

Vad roligt. Det är nästan samma sak hos oss. Min lillebror ska ha sitt första barn en månad efter oss, i oktober, och så vi med Trixa och den nya och storebrorsans två stora. Det blir en livlig jul.

Ha det så skönt på resan : )
Kram Isabell