08 maj, 2009

Viktor har en tvillingsyster!

...Har ni träffat Viktors tvillingsyster??? I påskas fick vi träffa henne...en söt liten blond tjej med samma ansiktsuttryck som Viktor himself....*FLIN*

Så här kan det gå när man har en kusin som pluggar till frisör, då får man stå ut med att agera provdocka för hårförlängningar och dylikt. Viktor är trots sina unga år redan van vid detta och älskar när hon färgar håret på honom med sprayfärger.

Själv har jag också fått känna på hur det är att vara kund hos henne, hon klippte nämligen mig i påskas då jag hade typ 17 olika längder i håret, efter frisyren jag klippte senast då den blev ganska så korthårig. Nu känner jag att jag vill spara ut det lite igen så att jag skall kunna sätta upp det i tofs, så därför ville jag att Jennifer skulle fixa till mitt hår så att det blev lite mer jämna längder på det och inte 17 olika.

Och kan meddela att hon är riktigt duktig på det hon gör och jag tror verkligen att hon valt rätt linje. Har sett bilder på håruppsättningar hon gjort på deras "dockor" på skolan och de är verkligen vackra. Fina bröllops och baluppsättningar verkligen....

Önskar dig all lycka och välgång under din resa fram till gesällbrevet gumman, du kommer att fixa det galant. Tänk vilka coola syskonbarn jag har ändå...som verkligen väljer vad de vill göra från hjärtat....och inte låter sig ryckas med av grupptryck eller andra konstigheter.

Stor kramis från Ängla-Li

Inga kommentarer: