14 september, 2008

Ullareds abstinens.


Jag har en otroligt sjuklig längtan efter att få åka till Ullared och shoppa snart. Funderar faktiskt allvarligt på att ta en bussresa dit. Vore kul om flera kunde hänga på. Ska höra med Olas syskon, syskonbarn och kompisar till familjen här och se om ngn har lust att hänga på en sväng.

Hittade just en resa där man får shoppa i 9 timmar, då åker man härifrån Örebro vid 3 på natten....lite småcoolt faktiskt.

Man ska ha många timmar på sig + att man ska ha minst 3000-4000 kr med sig ifall man verkligen hittar sånt man vill ha. ÅÅÅhh det är såå mysigt där och såå biliigt. Gaahhh...blir helt shoppingsugen nu jue. Allt julpynt och fint julpapper de tar fram med. I år ska jag ju som sagt fira jul med dunder och brak som ni kanske minns. *HEHEHE*...


Måste lägga mig och fundera på detta ett tag nu och kanske skriva en shoppinglista med...*HEHE*..sen återstår bara ett problem, och tyvärr det största...PENGAR!!! Ngn som har en hög med tusingar att skänka??? *FLIN*


Första arbetsdagen för den här veckan är nu avklarad, känns så skönt. Nu återstår bara resten....imorgon är det Måndag...och för normalarbetare deras första arbetsdag....en ny vecka med nya möjligheter... Puss i ljumsken från Ängla-Li

1 kommentar:

Vida sa...

Själv har jag Göteborgs abstinens så det skär i hjärtat! Får se när jag kommer dit.

Kramar från Liv